lunes, 8 de octubre de 2007

esperant...




a vere si arriba el bus...

1 comentario:

maria dijo...

Ostres!Això és per allà dalt de la ronda, si o si? tirant cap a vall hebron...m'equivoco de molt? (ara perquè em diguis sin, això està a la Barceloneta iuhuuu)
La Lola l'altre dia em digue; "ja ja ja he vist que tu i mun cusi aneu xerrant"
Jo, no vaig poguer evitar riure una estona (esque no para la tia eh, é sun festival, no sé que fariem sense ella)
Però bé, suposo que això que disu tu de volar ben alt, al fi i al cap no és més que les ganes que tenim tots de fer-ho perquè després...re de re..
I no no no vas gens errat, aquest curs fotografia imaginans, en part, sens cau la baba (crec que aviat tindrem la boca seca amb lo que fliparem d el'història) però vaja pel que veig podem demanar sucorrsss : )
Per cert potser ja ho saps però per si t'interessa;
al CCCB fan una exposició anomenada ; Apartheid
www.cccb.org tu mateix,
un petó i....proposta acceptada d'anar por ahí amb camera i tot el percal.